måndag 29 oktober 2007

Inläggen som kom före bloggen

24 okt
Idag har jag börjat. Jag gjorde en liten käck tankekarta över konflikter. När jag tittar på den så är det särskilt två konfliktgrupper som är starka, nämligen verklighetsflykt och ålderskonflikt. Känns lagom mäktiga och okonkreta, eftersom jag varit så himla tydlig i mina tidigare projekt siktar jag nu på att bli lite mer, hmm flummig?Jag vill nog gärna jobba lite mer digitalt denna gången. Helst med foto. Kanske med film, vi får se.

25 okt
Idag har jag börjat så smått. Tittade på min karta över verklighetsflykt och valde ordet smink som jag har med där. Huruvida smink är en konflikt, eller ens en verklighetsflykt kan ju diskuteras. I alla fall har jag fotats osminkad. Ovanligt. Jag går aldrig osminkad förutom på sommaren, fast även då brukar lite vattenfast mascara göra mej sällskap. Så smink är nog konfliktfyllt för mej, inte tillräckligt för att basera ett projekt på det, men det kanske kan bli en språngbräda.

Inga kommentarer: